2013. július 14., vasárnap

Beware The Batman

2013 Július 13.án hivatalosan is kezdetét vette a várva várt Batman rajzfilmsorozat, mely a "Beware the Batman" címet viseli és ha minden jól megy akkor heti rendszerességgel lesz látható a Cartoon Network-ön.

Eleinte talán furcsák a karakterek, de azt kell mondjam, hogy egy teljesen nézhető sorozat van kialakulóban, természetesen a 92-től vetített Rajzfilmsorozatot meg se közelíti, DE imdb-n még így is 7.4-es értékeléssel indított a sorozat.

Bár sose voltam nagy híve az új térhatásoknak, sokkal jobban tetszettek a 90-es évekbeli rajzfilmek (lehet én vagyok a maradi), de itt már talán tűrhető a karakterek mozgása, kinézete....
Rengeteg régi-új ellenséget/karaktert vettek elő, melyek persze nem olyan klasszikusok mint pl.: Pingvin, Joker vagy épp Rébusz.


A rajzfilmsorozat a szokásos játékidőt biztosítja: 22 perc, illetve 16:9-es HD-ban lehet megtekinteni. 

Már csak egy kérdés maradt: Mikor jön belőle a Magyar szinkron?  

De elég a szóból, lássuk mit is hoztak össze az alkotók (folyamatosan frissülni fog az epizódlista):

Katt: bta-online

Jó szórakozást!


4 megjegyzés:

  1. Hu már vártam hogy elkészüljön; király vagy :D

    Egy olyan kérdésem lenne hogy a The Batman (2004-2008) című sorozatot nem tudod honanna tudnám beszerezni sehol sem találom -.-'?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ebben egyenlőre nem tudok segíteni!

      Nekem nincs meg, de utána nézek, ha jól tudom akkor 5 évad készült abból a rajzfilmből, mely összesen 65 epizódot tartalmazott. Azt nem tudom, hogy le lett e szinkronizálva mind, anno láttam valamelyik TV csatornán 1-2 részét (már nem tudom melyiken talán Viasat6 vagy Cartoon Network), de szerintem végül a próbálkozásból nem lett semmi! Ha találok belőle szinkronos részeket akkor fellököm ide egy külön topicba! :)

      Törlés
  2. így van 5 évad és 65 rész készült belőle sehol sem találom pedig úgy hallottam jó kis sorozat lett :)
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Meg lehet találni az első öt részét a videa.hu-n de ennyi. :/ Én is keresem de nem találom. Nekem is jol jönne egy kis info. Köszi előre majd...

    VálaszTörlés