2016. augusztus 12., péntek

Suicide Squad, avagy ahogy én láttam...



Nem rég sikerült megnéznem a Suicide Squad-ot.

Mikor kijövök a moziból egy DC-s film után, mindig azon gondolkodok, hogy vajon elfogult vagyok e.
Jelenesetben is ezt éreztem.
Bár én úgy ültem be a moziba, hogy "CSAK" szeretném élvezni azt a 2 órát, amiben végre megfilmesítik Deadshoot-ot vagy Harley Quinn-t.
Próbáltam magamból kizárni a napok óta olvasott kritikákat (nem sikerült).
Emiatt folyamatosan figyeltem azokat a pontokat amiket hibának hoztak fel az önjelölt kritikusok.

Nekem a film hangulata tetszett, bár azt észrevettem, hogy próbáltak 1-2 humort belecsempészni a filmbe ami nem feltétlenül jött össze.
Viszont összeségében a sztorival se voltak olyan nagy gondok. Főellenségnek én valaki mást választottam volna, főleg azzal a tudattal, hogy a DC univerzumban van választási lehetőség.
De ez kb olyan mint az utolsó Batman trilógiában számomra érthetetlen Bane.... És pozitívumként Burton pingvinje!!!
A karaktereket rendesen bemutatták, pont annyi ideig ami még nem volt unalmas (ebbe általában Snyder is Nolan is beleesik).
Külön tetszett, hogy egy pár perc erejéig Batman is megjelent a filmben. Ezzel utalva arra, hogy igen, van Gotham city, Central city stb. amik bizony összeérnek...
Nekem egyelőre Joker jelenléte ennyi időre bőven elég volt. Szoknom kell a Leto féle "bohócot".
Nem mondom, hogy rossz, DE más...
A történet egyébként egy teljesen megszokott "szuperhírós"...
Nagyon ebbe a részébe nem mennék bele. Ami kitűnően sikerült az a zeneválasztás. A film elejétől-végéig hibátlan volt a zenei aláfestés.

Összegezve:

Szerintem ez egy teljesen vállalható film. Nem váltja meg a világot (de nem is ez volt vele a cél).
Nekem úgy tűnt, hogy ez inkább egy Harley Quinn és Joker felvezető volt mintsem egy Öngyilkos osztag karaktereire kihegyezett film.


Szerintem a látványvilág és a hangulat jó volt. Pont annyira volt giccses amennyi még belefért (szerintem egy picit lehetett volt sötétebb hangulatú, de Burton fanként mit is írhatnék).
Úgy gondolom, hogy a kritikusok ellenére ez nem egy rossz alapkó amire lehet építkezni a jövőben.

U.I.: 


Nem értem azokat akik azt írják, hogy szedje össze magát a Warner meg DC mert ez így nem jó.
Mikor Burton megcsináltak a végtelenségig sötét és véres Batman filmet mindenki elvolt hallva, hogy ez így nem jó legyen kommerszebb.
Majd Schumacher megcsinált a giccsparádét ami megint nem volt jó mert ez már túl kommersz.
Aztán jött Nolan aki egy elég unalmas "Kezdődikkel" indította el trilógiáját amit szerencsére a 2. és 3. részre megszeretett mindenki.
Most itt volt Snyder akinek semmi ötletét nem fogadták el.
Nem értem igazából mit szeretnének az emberek. Ha valaki csinál egy tök unalmas Thort vagy 3 ugyan olyan Vasembert az nem rossz, sőt "klassz"!
Ezután szerintem jogosan lehetnek felháborodva azok a DC-s fanok akik adnak ezekre a kritikákra...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése